Digitalna inteligenca

Digitalna inteligenca

Organizacije za ustvarjanje boljših spletnih strani ali mobilnih uporabniških izkušenj, potrebujejo poglobljeno razumevanje interakcij uporabnikov, uporabe izdelkov in posameznih funkcionalnosti. Medtem ko se tradicionalne rešitve za spletno analitiko osredotočajo na analitiko trženja (pridobivanje uporabnikov, optimizacija porabe/stroškov) ali na prometne podatke (število obiskov, ogledov strani itd), rešitev za digitalno inteligenco ponuja poleg navedenega pogled v realnem času na »end-to-end« interakcije med kupcem in različnimi digitalnimi kanali, to vključuje splet, mobilne naprave, socialna omrežja in kombinacijo naštetega, kot tudi »offline« aktivnosti. Z uporabo podatkov iz različnih digitalnih kanalov, z uporabo strukturiranih in nestrukturiranih podatkov lahko v realnem času dobimo izvrsten vpogled v procese in obnašanje uporabnikov in produktov.
Prednosti celovite digitalne inteligence:

  • Enostavna korelacija in integracija digitalnih podatkov za popolno interakcijo potrošnikov
  • Podroben vpogled v dejavnosti in vzorce obnašanja uporabnikov/strank
  • Edinstvena spoznanja s kombiniranjem podatkov o uporabnikih in podatkov iz strežnikov
  • Ad- hoc zmogljivosti na »clickstream« podatkih
  • Vsi pomembni podatki so v svoji prvotni obliki/formatu na voljo za polne poizvedbe v globino